Friday, December 21, 2012

I am 20 years old (20.12.2012)

Assalamualaikum guys :)

Actually, 20.12.2012 is big day for me because I'm getting older, oh no ! Hahahahaha. It's just a number, people do said like that. I'm become 20 years old. Hahahahaha, napa tiba-tiba speaking english plak nie, memang tak patut, tak patut. Aish. Orang yang lahir pada tahun 1992 sedang menanti masuk umur 21 tahun dan aku pulak baru merasa menjadi 20 tahun, susah jugak kan tarikh lahir lambat. Tapi tak pa, yang penting aku lambat tua dari segi umur. Jangan jeles ! Siapa yang jeles ? Tak sangka semalam merupakan hari jadi aku yang ke-20 tahun even lambat tiba.

Whoaaa. Nielah muka Birthday Boy  yang bernama
Addy Azizul Jeffry Bin Kaili 
Jangan jeles. Muahahahahaha.


The Birthday Boy !
So harapan aku sepanjang usia 20 tahunku nie berlangsung sehingga umur aku bertukar menjadi 21 tahun. Wish aku rasanya belum ada lagi, tak dapat nak fikirkanlah.

  
20.12.2012 = 20 tahun. Cantik kan kombinasi nombor nie.Pada tarikh nie jugaklah aku menjadi 20 tahun.Lagi satu, terima kasih banyak-banyak kepada familyku, sahabat-sahabatku, kawan-kawanku, dan sesiapa jak kawan-kawan dari FB yang wishkan untuk birthday aku. Thank you so much guys. Terharu aku.



Sekarang umur aku dah 20 tahun tapi still single lagi.Ada sesiapa nak terima "LOVE" aku tak ? Nampak macam desprate sangat. Muahahahahahaha.



So, that's all for today.Thank you. Good bye.

2 comments :

  1. aku3! aku nak trime 'LOVE' bday boyy!!!hehehehe....boleyy bha?

    ReplyDelete
  2. hahahahahaha....ada juga org yg sudi erk ??? Hahahahaha..terharunnya mak nok..

    ReplyDelete