Sunday, December 23, 2012

Study Week Bermula !

Assalamualaikum guys :)


Sekarang ni study week dah bermula bagi pelajar-pelajar IPTA seluruh Malaysia khususnya kepada pelajar degree. Ingatkan study week ni student-student tak balik kampung, rupa-rupanya balik kampung pulak. Roommates aku 2 orang dah balik kampung. Yang tinggal di bilik 4 orang jak. (T_T). Yang paling sedih ialah budak-budak Sabah yang tak balik. Aku dah tinggalkan negeri Sabah, daerah Tawau, rumah Taman Wawasan selama 4 bulan an sekarang nak masuk 5 bulan dah. Tapi takpa, itulah dinamakan berdikari. Kalau terlalu senang pun susah jugak sebab tidak mengenali erti kesusahan tu macam mana tau erti berdikari tue macam mana, kan ? So, actually rasa berbangga jugak dapat belajar menjadi lebih indipendent lagi. Huhay !


Ala, study week nie dibagi untuk para pelajar mengulangkaji pelajaran balik, bukan nak bertungkus-lumus nak balik kampung. Kan dibagi masa untuk cuti semester jugak. So, taklah sentap sangat. Insha-Allah paper aku start pada 03/01/2013 dan berakhir pada 15/01/2013. Tapi tiket balik aku tanggal 30/01/2013. Ada 2 minggu lagi aku di sini, tak pasti lagi nak pergi rumah roommates aku atau tidak. Ingatkan nak jalan-jalan tapi depends on situation. Kalau keadaan membenarkan, insha-Allah terlaksana jugak tu. Doakan aku ya :)

4 comments :

  1. X pe krban tok masa dpan kan....papa pown...gud luck exam bng addy...Chayok2!!;)

    ReplyDelete
    Replies
    1. good luck exam addy.. buat yg terbaik.. fighting!!!!
      mesti ko rindu berabis dgn twu kn..hehehe

      Delete
    2. Hahahahahaa, mestilah rindu tawau...(T_T)..sob..sob..sob... Okey, trimas...

      Delete