Monday, January 28, 2013

It's Them !

Assalamualaikum guys :)

Hihihihi, baru nak update blog nie. Jam sekarang menunjukkan jam 3.00 a.m tepat. Setelah 2 hari aku silent mood jap, sebab nak idea atau ilham untuk dikongsikan bersama dalam blog. Lama jugak aku berfikir kan, muahahahaha. Aku tahu ada yang rindu nak baca blog nie. DUSH ! Tamparan buat muka sendiri. Perasan x 2 billion. Saja jak, nak bagi diri ni rasa "FAMOUS" jap. Muahahahaha. So, seperti yang aku janjikan kepada pembaca-pembaca blog aku nie, aku ada lagi nak sharekan bersama anda semua. Nampak gambar di bawah ni, diorang ni merupakan kawanku dari sekolah yang tercinta iaitu SMK Balung, Tawau, Sabah. (*take note)Yang sebelah kanan dari hadapan laptop anda, namanya ialah Hamsir Hamid dan sebelah kiri dari hadapan laptop anda ialah Jefry Jaafar (*this one also take note)

Ada sesiapa yang kenal mereka, sila angkat ibu jari kaki anda. Dorang ni 1 kelas dengan aku time form 6 dulu tapi yang si Jefry tu pernah sekelas dengan aku time form 2 dulu. Kami sekolah sama-sama dulu di SMK Balung dari form 1 - form 6. 7 tahun kami sama-sama sekolah di sana. Ndak sangka jugak 7 tahun bersama. Okey-okey stop cerita pasal masa lalu,KEMBALI KE LAPTOP (*macam rancangan Bukan 4 Mata pula)Setelah 5 bulan kami tidak berjumpa, akhirnya dapat jugak kami berjumpa. Alhamdulillah, bila berjumpa, semuanya tidak berhenti bercerita pasal kehidupan di universiti masing-masing. Semua excited nak cerita. Actually kami berjalan bukan bertiga tapi berlima. Orang-orangnya ialah Addy (*me), Ucik, Adli & dorang dua ni (*tahu jugak nama dorang kan)Kami saja buang tabiat mahu makan di McDonald.


Jefry dan Hamsir (Tombak)


Hitam putih kehidupan boleh diwarnai.


Jefry, Adli & Hamsir


Trep kuat si Jefry, padahal tulang ja. 
Jangan marah Jefry, lama tidak bergurau dengan kau.


Tuan punya blogger punya badan sendiri bergambar dengan 2 orang artis UMS ni (*artislah sangat)Budak-budak HOK (*HOT).


Don't play-play with me. Muahahahaha.


Habis jak kami makan, kami terus balik. By the way, gambar Ucik tiada sebab time ni dia yang tolong ambilkan gambar dan memandu kereta. Terima kasih Ucik sebab selalu temankan aku jalan dan tolong aku. Tidak lupa jugak kepada Adli, Jefry & Hamsir sebab sudi luangkan masa bersama-sama. Nanti kita hang out lagi sama-sama, okey. Good night.

No comments :

Post a Comment