Friday, January 25, 2013

New Haircut !

Assalamualaikum guys :)

New haircut :D. Omaigad,omaigad, omaigad ! Muahahahahaa. Sekali pandang macam AARON AZIZ, 2 kali pandang pandang BRUNO MARS, 3 kali pandang rupa-rupanya ::: ADDY AZIZUL JEFFRY ::: Eh, salah-salah, sekali pandang ADDY AZIZUL JEFFRY, 2 kali pandang macam AARON AZIZ, 3 kali pandang macam BRUNO MARS, kali yang ke-4 tue tiada yah. Awas kalau ada, cukup 3 kali jak, lebih afdal. Muahahahaha :P. Selesai jugak misi aku untuk potong rambut nie. Rimas betul pulak kalau terlalu panjang di tepi, better potong bahagian tepi jak, bahagian atas ndak perlu. Hihihihi.

18 Januari 2013

Time aku sampai jejakkan kaki di rumah. Mamy aku terus tegur aku yang rambut ku nie panjang, tidak nampak kemas. (-_-), ingatkan nak suprisekah, excitedkah atau apakah. Sampai-sampai jak kena tegur.Hihihihi :D, ndak pa mamy, sudah ku laksanakan arahan mamy suruh potong rambut ini. So, inilah hasilnya selepas rambut aku dichop-chop oleh tukang gunting tue. Alhamdulillah, puas hati dengan hasilnya. Okey bha kan.


Ndak sabar aku mahu berjalan dengan rambut baru nie. Muahahahaha, memang trep kau Addy ! Well, biasalah, sakit pulak hati kamu (>_<). Okey, fine ! Saja, just kidding, okey. Have fun you guys.

No comments :

Post a Comment