Monday, February 24, 2014

2 month ago :)

Assalamualaikum guys :)

It's been 2 month aku tidak update blog aku nie. Bukan aku melupakan tanggungjawab aku sebagai blogger tapi laptop aku rosak dan sekarang nie berada di kedai untuk dibaiki. Maybe laptop tue tidak mampu sudah berkhidmat untuk aku tapi aku perlukan perkhidmatannya untuk update blog. Bukan update blog jak tapi buat assignment dan buat kerja-kerja lain.By the way, laptop tue simpan banyak kenangan aku masa 1st masuk ke UiTM dan simpan gambar-gambar aku. Laptop tue 3 tahun sudah bersama dengan aku. Harap-haraplah laptop tue tidak rosak teruk. Okey, stop cerita sedih pasal laptop aku. Itu masalah teknikal yang aku hadapi. Kalau aku cerita panjang-panjang pun, kamu hanya mampu geleng kepala jak kan. Hahahahaha.

Okey, jom kita beralih topik. Actually aku ada cerita mahu share dalam blog nie. 1st cerita pasal ke Universal Studio Singapore dan 2nd cerita ke Jakarta & Bandung, Indonesia. Tapi bila laptop aku rosak, so aku pun tidak sempat update blog aku. Terpaksalah pinjam dengan notebook bapa aku. Hahahahaha. So, kena tunggu jaklah cerita tue masuk dalam entry yang seterusnya. Ini just bagi clear kepada pembaca blog aku. Kalau yang sudi baca, terima kasih diucapkan dan kepada yang just scroll over pun terima kasih juga sebab susah payah buka blog aku nie. Aku selalu ingat dan berpegang pada prinsip nie. "Semua orang boleh ada blog tapi ada 1 tanggungjawab yang susah nak dilaksanakan iaitu menulis dan update blog". So, kepada para blogger, jangan harap blog jak cantik tapi malas nak update. Better jangan jadi blogger kalau malas menulis, bikin sesak jak dalam internet. Kalau mahu baca kisah di Universal Studio Singapore dan Jakarta dan Bandung, Indonesia, tunggu di entry yang akan datang. Okey, take care guys.

Aku selitkan sekeping gambar aku masa di USS dulu, okey. Gambar di Jakarta & Bandung, Indonesia nanti baru aku upload dalam entry yang seterusnya. Hihihihi.

No comments :

Post a Comment