Monday, May 19, 2014

My Doodles

Assalamualaikum guys :)

I'm back. Hari nie tetiba rasa semangat nak update blog and actually I want to talk about my DOODLES. Tahu tak apa tue doodle, doodle : to draw shapes, lines or pattern without really thinking about you're doing. So, kalau kamu yang suka melukis-lukis di tepi-tepi buku teks tue dikira sebagai doodle lah tue sebab kita tak fikirkan pun apa yang kita lukis tue. By the way, semua doodle nie aku jual sebenarnya dan alhamdulillah ada beberapa orang dah beli doodle aku nie. Terima kasih banyak-banyak sebab support aku buat doodle nie.

Kepada sesiapa yang nak tempah doodles nie, bolehlah PM di Facebook or just call/sms me at 017-3058428. Maybe you can whatsapp me but if only I using mobile data, but for now, I'm not using it. So, just sms or call to me. Okey. Harga untuk setiap doodle ada berbeza mengikut saiz. 
  • 30cm x 40cm = RM40.00
  • 20cm x 30cm = RM25.00
  • 15cm x 23cm = RM15.00
Tapi harga nie not include with postage, untuk Semenanjung: RM6.00 dan untuk Sabah/Sarawak: RM10.00. Gambar di bawah nie adalah hasil-hasil doodle aku. Untuk design, boleh berikan design apa yang dimahu tapi not yang susah tahap dewa. Okey :).





Actually I'm still newbie in doing doodle stuff but I will try to improve my skills and give the best for you (customer). Okey, sampai sini dulu aku taip cerita nie. Pasal doodle jak pun, nak promosi sikit di blog nie. Mana lah tau ada yang berkenan kan. Hahahahaha. Jangan risau, gambar doodle insya-Allah akan diupdate bila ada masa, okey. See you guys around. Goodbye :)

No comments :

Post a Comment