Monday, October 17, 2016

My New Instagram

Assalammualaikum guys :)

Actually beberapa hari yang lepas, akaun Instagram aku yang lama mengalami masalah teknikal dan aku pun tak tahu apa sebab dia. So, aku terpaksa delete dan membuat akaun Instagram yang baru. Since aku suka share gambar, Instagram adalah sosial media yang paling sesuai untuk post gambar-gambar yang sudah diambil. Besides, Instagram memang untuk share gambar pun. Apalah awak ni, Addy. 


Kalau rasa tidak keberatan untuk follow akaun Instagram aku yang baru, dipersilakan untuk follow. So, kalau rajin dan nak follow, boleh klik link unuk follow akaun Instagram aku yang baru Addy Azizul Jeffry dan insha-Allah aku akan follow balik. Kita jumpa lagi nanti di next entry, okay. Hahahaha. Have a nice day, guys. :)

#instagram #addyazizuljeffry #instagrambaru #buangtabiat #akaunbaru #akaunlamagoodbye #akaunbaruhaihai #jomfollow #taknakfollowsudah #hahahaha #sekalilagibuangtabiat #randompost #hipster #beramalkeranaallah #shortentry

No comments :

Post a Comment