Saturday, December 17, 2016

Mock Cable Knit Tee from Zalora Malaysia

Assalammualaikum guys :)

Yeah, item yang aku order daripada Zalora Malaysia sudah pun selamat sampai dengan aku. Item yang aku order kali ni ialah Mock Cable Knit Tee. Material yang digunakan ialah 70% Polyester, 27% Rayon and 3% Spandex. So, baju ni memang selesa dipakai. By the way, aku beli kedua-dua baju pada harga yang sangat berbaloi which I only have to pay RM43.00 for 2 items. Actually aku memang nak beli baju ni dan kebetulan masa tu Zalora ada buat sales/discount sebanyak 30% sekiranya membeli minium 2 helai baju. Pada asalnya, harga Mock Cable Knit Tee ni ialah RM59.00 untuk sehelai dan bila Zalora buat sales, harga sehelai baju ni menjadi RM35.00. So, tanpa buang masa, aku terus beli 2 helai untuk mendapat harga discount (30%) sebanyak RM10.50 untuk setiap helai.

Mock Cable Knit Tee: RM 35.00 
Shipping: RM 10.00 
[12.12] Buy min 2 get 30% off: RM -21.00 
My Store Credit: RM -16.00
Total: RM 43.00

Mock Cable Knit Tee from Zalora
Colour: Taupe


Mock Cable Knit Tee from Zalora
Colour: Dark Green 


Here's the Mock Cable Knit Tee that I bought.
So, it's look similar from the Zalora's website/application.
Thank you so much, Zalora Malaysia.


Sorry, entry kali ni kelam kabut sikit. Hahahaha. Tunggu apa lagi, jom ramai-ramai visit Zalora Malaysia: Men's Fashion dan grab any item to add in your collection. Lepas tu, kalau barang/produk Zalora dah sampai ke tangan kamu, jangan lupa untuk gambar dan letakkan caption #zaloramy dan juga #mynewzalora. Okay, jumpa lagi nanti pada entry yang akan datang. Adios.

No comments :

Post a Comment